niedziela, 24 lipca 2016

Seriale godne polecenia

Hej!

Wpadłam na pomysł, żeby napisać posta o serialach, które oglądam, a że się zgodziliście to przechodze do konkretów. 
Odrazu uprzedzam, że lista jest dość długa, więc postanowiłam podzielić ją na 3 kategorie:
1. Seriale, które ogladam
2. Seriale, które kiedyś oglądałam
3. Seriale, które chce zacząć oglądać. 
Zapraszam do rozwinięcia. :)







1. The 100
Oczywiście jak wiadomo oglądam ten serial, a konkretniej czekam na 4 sezon. Tutaj nie będe się rozpisywać, bo każdy wie o czym jest ten serial.



2. Pretty Little Liars
Kocham ten serial i jego klimat, moge z czystym sumieniem polecic go osobom, które lubią seriale o konkretnej tematyce, tzn. że oprócz miłości, kłótni itp. występuje jakiś problem, z którym główni bohaterowie muszą sobie poradzić. Serial opowiada o tzw. Kłamczuchach, czyli 4 dziewczyn, których życie zmienia się po zaginięciu ich przyjaciółki. Dziewczyny dostają anonimowe smsy, od których wszystko się zaczyna. Serial jest w trakcie 7 sezonu, więc trochę odcinków jest, ale uwierzcie mi, że jest bardzo wciągający. 




3. Teen Wolf
Choć wcześniej nie mogłam się przekonać, żeby zacząc ten serial, tak teraz oglądam i nie moge się oderwać. Serial opowiada o nastolatku, który zamienia się w wilkołaka, brzmi banalnie, ale uwierzcie mi w serialu dzieje się dużo więcej. Oprócz tego nie brakuje tam humoru, co sprawia, że serial jest jeszcze lepszy. Musze dodać, ze obsada jest idealna.



4. The Vampire Diares
Choć zaczełam go oglądać dawno i nie jestem jakoś daleko mogę powiedzieć, że serial jest godny polecenia, jesli ktoś lubi motyw wampirów. Obsada jest idealna i fajne się ogląda. Serial opowiada o dziewczynie, której umierają rodzice, a Ona stara się zyć dalej, poznaje dwóch chłopaków (wampirów), którzy walczą o jej duszę. Polecam



5. Gossip Girl
Serial, który zaczełam i nigdy nie skończyłam. Żałuję, bo serial jest naprawdę fajny i przyjemnie się go ogląda. Jesli ktoś lubi zwykły lekki serial o nastolatkach to jest on idealny. Serial nosi tytuł "Plotkara" i takie pojęcie występuje w serialu, gdyż cała elita musi zmagać się z osobą, która umieszcza o nich informacje w internecie, a nikt nie wie kto jest tytułową plotkarą.



6. 90210
Kocham ten serial za jego prostotę. Jest idealny na nudne wieczory, gdy nie chce nam się myśleć, ani ekscytować wydarzeniami w serialu. Opowiada o zwykłych nastolatkach i ich życiu, co powoduje, że się z nim utożsamiamy. 



7. The Fosters
Serial o dość ciekawej tematyce, gdyż opowiada o rodzinie homoseksualnej. Dwie kobiety wychowują adoptowane dzieci w tym jedno swoje, gdy postanawiają zaadoptowac kolejne, pojawiają sie problemy. Serial bardzo wciągający i równie przyjemny, gdyż można zobaczyć z bliska jak wygląda życie homoseksualistów i z czym muszą sobie radzić.



8. The Carrie Diares
Serial opowiadający o dziewczynie, po prostu. Prostota sama w sobie, Carrie wychowuje ojciec, po śmierci jej matki, dziewczyna dojrzewa i przezywa zawody miłosne. szczerze serial fajny, ale gdy naprawdę Wam się nudzi.



9. The walking dead
Jeśli ktoś kocha Zombie to serial idealny dla niego. Dużo nie moge powiedzieć, bo jestem w pierwszym sezonie, ale serial cieszy się dużą popularnością, więc to mówi samo za siebie.



10. Twisted
Jeśli ktoś lubi krótkie (bo serial ma tylko jeden sezon i 20 odcinków) i napełnione tajemnicą seriale to serial idealny dla niego. Jesli mam go ocenić dałabym 6/10 tylko dzięki temu, że jednak ciekawość wygrała i musiałam obejrzeć cały sezon.



Seriale, które oglądałam kiedyś:

11. Zbuntowani
Serial mojego "dojrzewania", oglądałam go gdy chodziłam do gimnazjum i serdecznie polecam. Pomimo, że to hiszpańska telenowela to serial jest naprawdę dobry. Ma dużo odcinków, a pomimo tego się nie nudzi. Serial opowiada o nastolatkach z elitarnej szkoły, którzy zaprzyjazniają się i zakładają zespół. Jeśli mam być szczera to do dziś słucham ich piosenek, mimo tego, że zespół już nie isnieje



12. Szkoła złamanych serc
Serial dość stary, mało znany, gdyż oglądałam go jak byłam w podstawówce. Nie wiele pamiętam, ale wiem, że był ciekawy. Niestety nie znalazłam żadnej strony gdzie można go obejrzeć, kiedyś leciał na TVP1. Serial jak sam tytuł mówi, opowiada o nastolatkach i ich problamach sercowych. 



Seriale, które chce zacząć oglądać, bo podobno są dobre:
I tu lista również jest długa:
13. The Originals
14. Glee
15. Reign
16. Skins
17. Once upon a time
18. Orphan Black
19.The Royals
20. American Horror Story
21. Faking it
22. Gra o Tron
23. Zagubieni (kiedyś oglądałam, ale nieregularnie, a jest On bardzo podobny do The100, także polecam!!!)
24. Guilt
25. Dead of summer

A Wy jakie seriale oglądacie? Polecicie coś?














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz