czwartek, 7 lipca 2016

PODSUMOWANIE 1x02

Hejka kochani!


Dziś czas na podsumowanie kolejnego odcinka. Zapraszam do rozwinięcia. :) 







1. Najlepszy moment odcinka:
Uratowanie Clarke przez Bellamy'ego. Mówcie co chcecie, ale ja uważam, że właśnie wtedy wszystko się zaczęło, mam na mysli Bellarke.






2. Najsmutniejsza scena:
Rozmowa Octavii z Atomem o tym, że powinna docenić to, ze ma kogoś kto ja kocha. No i oczywiście scena pocałunku.





3. Najbardziej urocza scena:
Jako największa fanka Bellamy'ego musiałam Go tutaj umiescić. Chodzi o ta scene:




4. Najśmieszniejsza scena:
Niestety nie było takiej w tym odcinku. 


5. Najbardziej ciekawa scena:

Cała akcja zwiazana z Raven i Abby. 




6. Najlepsza postać odcinka:
Clarke. podobała mi się jej stanowczość i determinacja. Gotowa była sama wyruszyć na poszukiwanie Jaspera.




7. Najbardziej denerwująca postać:
Znowu Bell. W pierwszych odcinkach jest naprawdę nie do zniesienia. Chociaż ta scene mogę smiało zaliczyc do moich ulubionych.







8.Najbardziej intrygująca postać;
Zdecydowanie Raven. Od pierwszego momentu wydała mi się bardzo ciekawa postacia i wiedziałam, że będzie odgrywała ważna role. Gdyby nie Ona pewnie nikt nie wpadłby na to, że setka sama sobie zdejmuje bransoletki.





9. Postać, której było mi najbardziej szkoda:
Wells chyba najbardziej zasłuzył na te pozycje. Ciagłe uwagi ze strony Clarke plus bezskuteczne próby przemówienia Bellamy'emu do rozumu.




10. Najbardziej przerażajaca scena:
Znalezienie Jaspera. Z jednej strony dobrze było się dowiedzieć, że zyje, ale z drugiej widok jego w takim stanie był przerażajacy.


11. Końcówka i Pytanie odcinka:
Bell dowiedział się o Octavii i Atomie. A co najważniejsze pierwszy raz zobaczyliśmy Ziemianina.
- Kim sa Ziemianie?
- Czy beda dalej atakowac?
-Czy Jasper wyjdzie z tego?


12. Cytat odcinka:

Nie było w tym odcinku jakiegoś szczególnego cytatu, ale to wygrało cały odcinek:




13. Ocena odcinka
Odcinek był na swój sposób ciekawy, lecz końcówka trochę zawiodła, bo nie daje Nam niecierpliwego oczekiwania na kolejny odcinek.
Muszę dodać, że muzyka w serialu robi na mnie niesamowite wrażenie, a Wy co o niej myslicie?

6/10










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz