niedziela, 3 lipca 2016

PODSUMOWANIE 1x01

Heej!

W końcu dodaję kolejną notke. Przepraszam z góry, że tak pózno ale myślę, że nie mam jeszcze stałych czytelników i nic się nie stało. 
Zanim zacznę pisać post chciałabym Was serdecznie zaprosić na mojego twittera i aska.
Tutaj macie linki:
https://twitter.com/PlThe100
http://ask.fm/The100pll








Jak sam tytuł wskazuje dziś czas na podsumowanie odcinka. Postanowiłam, że będę to robić punktowo tzn. tak jak w poście o Clarke, bo po co streszczać Wam cały odcinek. Plus jeśli nie oglądaliście jeszcze tego odcinka, radzę najpierw to zrobić, a dopiero potem przeczytać podsumowanie.
Zapraszam do czytania.

1. Najlepszy moment odcinka:
Zdecydowanie moment, w którym Octavia jako pierwsza stawia nogę na Ziemi. Jej słynny okrzyk "We're back Bitches!" jest jak dla mnie idealny w tej sytuacji. Plus piosenka, która leci w tle pasuje równiez idealnie. 





2. Najsmutniejsza scena:
Postanowiłam, że umieszcze tutaj spotkanie Octavii i Bellamy'ego. Na początku myslałam, że są parą, ale gdy już się wyjaśniło pokochałam ich stosunek do siebie i to jakim są rodzeństwem.  




3. Najbardziej urocza scena:
To rodzeńtwo samo w sobie jest urocze. Nie trzeba tu dużo pisać. 




4. Najśmieszniejsza scena:
Gdy Octavia postanawia popływać, sciąga ubrania, a Jasper stwierdza, że kocha Ziemie. Plus miny pozostałych. W tym odcinku ta scena wygrywa pod względem humoru.





5. Najbardziej ciekawa scena:
Gdy Clarke, Finn, Octavia, Monty i Jasper po raz pierwszy zobaczyli zwierzę. Wszystko było idealne dopóki zwierzę nie pokazało swojego prawdziwego oblicza.





6. Najlepsza postać odcinka:
Pomimo, że irytuje wiele osób ja uważam, że zasługuje na ten tytuł w tym odcinku. Mowa o Clarke. Moim zdaniem jako jedyna ze wszystkich trzezwo patrzyła na to co się dzieje i potrafiła podejmować słuszne decyzje oraz być ich pewna.




7. Najbardziej denerwująca postać
Bellamy. Tak, przyznam się, że denerwował mnie w pierwszych odcinkach. Może dlatego, że jeszcze nie wiedziałam, że będzie moją ulubioną postacią w tym serialu. Jego zachowanie było cyniczne i nie podobało mi się to, że uważał się za najmądrzejszego. 




8.Najbardziej intrygująca postać
Finn. Podobała mi się jego pewność siebie. Potrafił postawić się Murphy'emu, gdy nikt inny tego nie robił.  Bez zastanowienia postanowił pomóc Clarke.




9. Końcówka i Pytanie odcinka:
Jak każdy odcinek The 100, tak i ten kończy się w najciekawszym momencie. Widzimy jak Jasper zostaje ugodzony włócznią. Pytania jakie możemy postawić przed następnym odcinkiem to:
Czy jasper umrze?
Kto chciał Go zabić i dlaczego?
Kto żyje na Ziemi oprócz setki?




10. Cytat odcinka
Mój ulubiony "We're back Bitches!"


11. Ocena odcinka
Odcinek zrobił na mnie ogromne wrażenie. Szczególnie podobał mi się wstęp i jak to wszystko zostało przedstawione. Podoba mi się również obsada i ich gra aktorska. Nigdy wcześniej nie oglądałam serialu o takiej tematyce, a ten bardzo przypadł mi do gustu. Ostateczna ocena to:
9/10


Jeśli mam być szczera liczę na chociaż odrobinkę waszej aktywności tutaj. Każdy, nawet malutki komentarz daje motywację. Pamiętajcie o tym. Dziękuję za przeczytanie postu, spodziewajcie się kolejnego w najbliższym czasie.
Mam pytanie, wie ktoś może dlaczego niektóre gify nie działają? Byłabym wdzięczna za podpowiedz. 
Buziaki, pa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz