niedziela, 24 lipca 2016

Bellamy Blake

Hej!

Kontynuując serię przyszedł czas na męską postać, Dziś bliżej przyjrzymy się Bellamy'emu. Zapraszam do rozwinięcia.









1.Charakterystyka:
 Jest jednym z głównych bohaterów. W jego postać wciela się wspaniały aktor Bob Morley. Bellamy nie jest częścią Setki. Dostał się na Ziemię, aby móc chronić swoją siostrę - Octavię. Na początku Bellamy jest liderem, jednak szybko zaakceptował Clarke jako współprzywódcę, Bellamy jest skłonny podejmować trudne decyzje, aby zapewnić swoim ludziom przetrwanie. Zrobi dla nich wszystko.

2.Wygląd zewnętrzny:
Bellamy ma ciemne włosy i brązowe oczy. Jest szczupłej i muskularnej budowy, przedstawiany jest jako silny fizycznie. 

3.Osobowość:
Bellamy przejmuje rolę lidera w chwili wylądowania na Ziemi. Jest bardzo opiekuńczy w stosunku do jego młodszej siostry Octavii. Zrobi wszystko by ją chronić. Jako najstarszy z "setki" czuje się za wszystkich odpowiedzialny. Bellamy zmienia się w przeciągu wszystkich sezonów, zaczyna współpracować z Clarke, której na początku nienawidził, martwi się o wszystkich, a nie tylko o siostrę i z biegem czasu akceptuje związek jego siostry z Ziemianinem. 

4.Miłość:
Clarke - Choć nigdy nie byli parą są ze sobą bardzo blisko. Wszystko rozpoczęło się od wzajemnej wrogości do siebie. W trakcie pierwszego sezonu ich relacja przekształciła się w wspólne pełnienie roli lidera. Z biegiem czasu możemy zauważyć pojawiającą się przyjazn między bohaterami. Troszczą się o siebie nawzajem i zrobiliby wszystko, żeby drugie przeżyło.
Gina - Bellamy był z Nią, gdy Clarke odeszła. Mimo, że nie poznajemy dobrze tej postaci, bo szybko umiera, wiemy, że była ważna dla Bellamy'ego.

5.Rodzina
Aurora Blake - była matką Bellamy'ego. Bellamy był obecny przy narodzinach swojej siostry Octavii i to jego zadaniem było nadanie jej imienia. Aurora została wyrzucona z Arki, po tym jak odkryto istnienie Octavii. Śmierć matki znacznie wpłynęła na Bellamy'ego. Na Ziemi oskarżył Octavię o śmierć matki. 
Octavia Blake - jegi młodsza siostra, którą kocha i zrobiłby dla niej wszystko. Troszczy się o nią i dba, żeby nikt jej nie skrzywdził. Pomimo napiętych relacji w kolejnych sezonach, nadal mu na niej zależy.

6.Najlepszy cytat
"Who we are and who we need to be to survive are two very different things."
(Kim jesteśmy i kim musimy być, żeby przetrwać to dwie różne rzeczy.)

7.Ciekawostki
- Bellamy ma 23 lata, co czyni go najstarszą osobą w obozie Setki w pierwszym sezonie.
- Bellamy jest jednym z ośmiu Podniebnych Ludzi, którzy przeżyli na zewnątrz eksplozję statku w obozie 
Jego ojciec jest uznawany za nieżywego.

8. Najlepszy moment:
Kiedy Murphy nazwał Octavię psychiczną, a On stanął w jej obronie:

9. Zdjęcia

10. Gify:

Dziękuję za dużą liczbę wyświetleń. 
Jaka jest Wasza ulubiona postać?







18 komentarzy:

  1. szkoda ze nie wymyslasz nic swojego, wszystko jest wziete z jednej stronki, a zmieniasz tylko niektore slowa xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że pisze wszystko sama :) zajmij się własnym blogiem, nie szkoda Ci nabijać mi wyświetleń?

      Usuń
  2. Czemu mówisz ze ma się zająć własnym blogiem skoro to anonim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wiem kto to pisze ;)

      Usuń
    2. czyyyli?

      Usuń
    3. ta osoba wie, nie będę pisać nazwiskami, bo nie widze przyjemności w hejtowaniu ludzi tak jak Ona ;)

      Usuń
  3. to napisz o kogo chodzi mniej wiecej, o czym jest blog czy cokolwiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wiem o kogo ci chodzi, i nie chce byc niemila, ale nie masz za duzego mniemania o swoim blogu? naprawde myslisz, ze wlascicielka tamtego bloga(o ile chodzi o ta osobe o ktorej pomyslalam) nie ma nic innego do roboty, tylko siedzenie na twoim blogu i komentowanie kazdego postu? z tego co widze jej blog prosperuje calkiem niezle, zwazywszy na to, ze wciaz go prowadzi, o twojej osobie nie wspomina, z tego co widze, wiec niepotrzebnie probujesz ja wzburzyc[?] ona ma swojego bloga, ty swojego i tego nie zmienicie, wiec zamiast wkrecac sobie ze to moze ona niemilo skomentowala twoj post, wez to na klate i nie komentuj
      powodzenia w prowadzeniu, milej nocy:)

      Usuń
    2. Przyjmuje negatywne komentarze o ile sa zgodne z prawdą i piszą je czytelnicy mojego bloga. Nie chce nikogo wzburzać, bo mam dość tej dziewczyny i jej zachowania. Pisze o czymś tylko wtedy gdy jestem tego pewna, a w tej sytuacji tak jest :)

      Usuń
    3. ale kopiujac twoj tekst w google, faktycznie wyswietla sie kilka stron z podobnym tekstem, i zmienionymi pojedynczymi slowami:( Wydaje mi sie ze przesadzasz, bo z tego co widzialam jakis czas temu na twitterze bodajze, to ty siejesz niepotrzebne sytuacje, tekstami ze ona cie kopiuje, czytalam jej odpowiedzi i naprawde wychodzilo na to ze masz jakas obsesje(przepraszam jesli cie urazilam tym). czy wedlug ciebie nikt nie moze miec tych kont bo ty juz je masz? mam dla was rade, zajmijcie sie swoimi portalami, nie wspominajcie o sobie, bo jako czytelnika was obu, niewygodnie sie o tym czyta

      Usuń
    4. Nie przeszkadza mi jej konto, Ona miała je wczesniej niż ja. Założyłam je, prowadzę, dostaje miłe komentarze. Ona zaczęła mieć do mnie problemy przez to, że założyłam aska. Nie rozumiem tego, tym bardziej, że nie wchodzę na jej konta, inni mi o tym pisali. Tak jak mówiłam, mam co do tego pewność i nie widzę tu miejsca na obsesje :)

      Usuń
  4. przepraszam, ale o ile sledze wasze aski, nie widzialam by ona miala jakies problemy o to, ze zalozylas aska. pamietam tylko ze jej czytelnik(czyli nie ona) zarzucil ci promowanie bloga na jej asku, a potem ty zaczelas chyba do niej pisac ze nie musisz promowac bloga nigdzie, a juz tym bardziej na jej asku, nastepnie zarzucilas jej kopiarstwo i tyle wiem, prosze popraw mnie jesli sie myle/cos pominelam :) + poszperalam troche i porownalam adres IP tego anonima i jej konta i sie nie zgadza wiec to nie ona skomentowala, no chyba ze zmienia adres IP co chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona usuneła te odpowiedzi :) jesli ich nie ma i wolisz czytać jej aska lub bloga, to prosze bardzo. Ja pisze prawdę i nie zamierzam siedziec cicho, a jeśli ktoś ma z tym problem no to już nie moja wina, nikogo nie zmuszam do odwiedzania mojego bloga :)

      Usuń
  5. wiem, ze usunela, ale widzialam je wszystkie:) nie widze problemu by czytac oba blogi i aski
    i mam jeszcze jedna rade, a moze nawet i prosbe
    jesli macie do siebie cos nawzajem to sobie wyjasnijcie ''w 4 oczy'' napiszcie do ciebie na priv czy cos, bo mowienie o sobie w osobach trzecich (mam nadzieje ze wiesz o co chodzi) jest bez sensu, bo co jesli ona nie wchodzi na twojego bloga i nie wie o co ci chodzi, tak samo w druga strone, to jak gadanie do sciany, mysle ze wasze blogi osiagna sukces, ale przez te klotnie ich poziom sie obniza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy o czym rozmawiać :) Ja tylko odpowiadam na komentarze dotyczące mnie i moich kont, jej osoba mało mnie interesuje ;)

      Usuń