czwartek, 15 grudnia 2016

Zwiastun czwartego sezonu! - podsumowanie



Witam Was po długiej przerwie. Dziś przychodzę do Was z długo wyczekiwanym zwiastunem czwartego sezonu. Jeśli jeszcze go nie widzieliście to zapraszam.
 

 
Oto podsumowanie:


1. Koniec się zbliża..
Czyli tak jak zostało to zapowiedziane Setka ma niewiele czasu na ocalenie świata. Pytanie brzmi: Czy im się to uda?



2. Śmierć
Czyli tak jak zostało zapowiedziane umrze dużo osób. Kolejne pytanie brzmi: Czu będzie to ktoś z głównych postaci?



3. Murphy
Strasznie podoba mi się w tym zwiastunie. Myślę, że zobaczymy wiele ciekawych scen z nim, co bardzo powinno cieszyć jego fanów. Pytanie kim jest kobieta, którą całuje? Emori czy raczej ktoś inny?



4. Chai
Czyli jedna z nowych postaci, nie widać go za dużo w zwiastunie, ale jestem ciekawa czy odegra jakąś ważną rolę. 



5. Octavia
Tak jak zapowiadali, Octavia się bardzo zmieni, będą na nią mówić skai rippa, śmierć z góry. Będzie zabijać bez chwili zawahania, jestem ciekawa po której stronie będzie. Poza tym czy nie uważacie, ze Marie wygląda pięknie w tym sezonie?



6. Echo i Roan
Ta znajomosc zapowiada się bardzo ciekawie



7. Jaha
Czy tylko mnie teraz bardziej śmieszy jego wygląd?



8. Bellarke
Zwiastun idealnie pokazuje, że ta dwójka będzie się nadal wspierać w kolejnym sezonie. Bellamy daje jej nadzieję, a Clarke daje mu siłę. 



9. Harper i Monty
Czy tylko ja mam wrażenie, ze to Harper umrze? Poza tym widać rozwój ich miłości co mnie bardzo cieszy. 



10. Jasper
U Niego chyba nic się nie zmieniło. Coś czuję, ze nadal będzie denerwował wielu fanów serialu. 



11. Memorii
Ta scena to życie. 



12. Clarke
Ktoś napisał mi na tt, że podobno ma być to tylko sen Bellamy'ego, ale czas pokaze. Może stracimy głowną postać? Może przeżyje, nic nie wiadomo po naszym kochanym serialu. 



13. Raven
Najważniejsze pytanie, które nie daje nam spokoju to: Czy przeżyje ten sezon?



14. Clarke jako liderka
Jej przemowa: "Wiem, że się boicie. Wiem, że jesteście zli. Ale jeśli będziemy się trzymać razem, nie tylko przetrwamy, będziemy się rozwijać." Może oznaczać, ze została przywódcą. 




A jakie jest Wasze zdanie o tym zwiastunie?

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to na razie nie będzie Bellarke :( Nie ważne... co do świata, to pewnie pojawi się nowe plemię, z którym będą walczyć. Jaha mnie wkurza i serio zachowuje się jak Bóg. Raven nie moze umrzeć, bo śmierci kolejnej cudownej postaci (Lincoln) nie wytrzymam! Za to Octavia jest genialna jako wojownik! Uwielbiam ją taką. :)

    OdpowiedzUsuń