środa, 29 czerwca 2016

Pomysły na posty

Hej hej!

To znowu ja, dziś przychodzę do Was z notką trochę organizacyjną, ale tez informacyjną. Otóż w mojej głowie pojawiło się kilka pomysłów na posty na tym blogu i postanowiłam, że zrobie jakiegoś rodzaju serie, które będą się pojawiać tu regularnie w połączeniu z innymi postami. 



Zeby nie przedłużać oto kilka moich pomysłów:

- podsumowanie kazdego odcinka
Jak wiemy niektórzy z Was dopiero zaczynają oglądać ten serial, więc myślę, że podsumowanie odcinków jest dobrym pomysłem.

- posty dotyczące każdego bohatera.
Co tu dużo mówić, w poście znajdowałyby się zdjęcia, gify, charakterystyka postaci itp.

- posty dotyczące m.in. najlepszego bohatera serialu, najlepszej pary serialu czy najlepszego czarnego charakteru.

Na ten czas to wszystkie moje pomysły, ale myślę, że taka seria będzie fajna i miło będzie Wam poczytać inne notki niż tylko te informacyjne. 
Mam nadzieję,że sposób prowadzenia tego bloga Wam się spodoba i będzie Nas coraz więcej. Nie ukrywam, że miło byłoby gdybyście zostawiali po sobie komentarze, to jest bardzo motywujące i wiedziałabym, że tu jesteście.
Czekajcie na kolejny wpis, pa :)











1 komentarz:

  1. zapowiada się ciekawie, czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń